کسپلور اینستاگرام چیست؟
نوشته شده توسط : ali

 

در ابتدا به افرادی که آشنایی کامل با این قسمت از اینستاگرام ندارند باید بگوییم که تب اکسپلور اینستاگرام دقیقا جایی است که شما پست هایی از سرتاسر اینستاگرام مشاهده می کنید. این پست ها بر اساس الگوریتم های مختلف اینستاگرام و تشخیص علایق شما به شما نمایش داده می شود.

 

 

 

الگوریتم های اینستاگرام به طور مرتب در حال تغییر هستند و این تغییرات همیشه در جهت کاهش نرخ نمایش پست ها بوده است. در حال حاضر بر اساس تحقیقی که انجام شده است پست جدید شما به طور میانگین فقط به 10 درصد از فالوورهای شما نمایش داده می شود !

بر اساس جدیدترین تغییرات الگوریتم های اینستاگرام میزان نمایش پست های شما ارتباط مستقیمی با میزان جذابیت آن و عکس العمل اولین افرادی که پست شما را مشاهده می کنند دارد. بنابراین فقط در صورتی می توانید پست خود را برای 90 درصد الباقی به نمایش بگذارید که 10 درصد اولیه با پست شما به خوبی تعامل داشته باشند. (90 درصد و 10 درصد هر دو به فالوورهای شما اشاره دارند.)

حال بیایید نحوه عملکرد الگوریتم های اینستاگرام را در تب اکسپلور مورد بررسی قرار دهیم :

اگر به پایین پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام وجود دارند دقت کرده باشید در پایین هر پست یکی از 5 جمله کوتاه زیر وجود دارد :

  • Based on Posts You Saved : براساس پست هایی که شما ذخیره کرده اید.
  • Based on Photos You Like : براساس تصاویری که شما لایک کرده اید.
  • Based On People You Follow : براساس افرادی که شما آنها را فالو کرده اید.
  • Based On Video You Have Watched : براساس ویدیوهایی که شما مشاهده کرده اید.
  • Similar to Accounts You Interact With : مشابه اکانت هایی که شما با آنها تعامل داشته اید.

 

 

 

بنابراین اینستاگرام بر اساس این 5 فاکتور پست ها را در اکسپلور به شما نمایش می دهد. یعنی اگر شما چند نفر از فوتبالیست های محبوب خود را فالو کرده باشید اینستاگرام این موضوع را متوجه می شود که شما به فوتبال علاقمند هستید و از آن پس شاهد پست های مرتبط با فوتبال نیز در اکسپلور خود خواهید بود.

اینستاگرام به طور مرتب در حال تغییر ظاهر بخش اکسپلور می باشد. بر اساس آخرین تغییرات یک بخش جدید فروشگاهی، یک بخش برای استوری و یک بخش برای IGTV به اکسپلور اضافه شده است.

حال که با بخش اکسپلور و الگوریتم های اینستاگرام بیشتر آشنا شدید زمان آن رسیده تا به سراغ معرفی راز و رمزهای ورود به اکسپلور اینستاگرام بپردازیم. در ادامه با داناپ همراه باشید.





:: برچسب‌ها: کسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: